USUS TIDAK SIHAT MENJADI PUNCA

KISAH SEORANG LELAKI CINA YANG TERKELUAR REKTUMNYA SEPANJANG 16CM!

Adakah anda seorang yang gemar menggunakan masa lapang untuk perkara lain? Menggunakan masa untuk melakukan pelbagai tugas, semasa melakukan aktiviti harian anda?

Perasan atau tidak bahawa ramai yang seperti anda dan apa yang dilakukan antaranya ialah membaca surat khabar dan bermain permainan sambil membuang air. Dan jika anda salah seorang dari mereka, perlu ditekankan bahawa duduk di tandas yang berpanjangan adalah sangat berbahaya – terutamanya kepada rektum anda!

Ya, menurut laporan berita tempatan, seorang lelaki Cina baru-baru ini dikejarkan ke hospital pada tengah malam setelah dia melihat gumpalan bola misteri tergantung daripada duburnya.

Setelah sampai di hospital, doktor memeriksa dan mengesahkan bahawa ‘gumpalan tergantung’ itu adalah rektumnya yang terkeluar sepanjang 16cm daripada kedudukan asal. Setelah disoal siasat, lelaki itu menghabiskan masa yang lama untuk bermain permainan atas talian di telefon bimbitnya pada posisi duduk di mangkuk tandas.

rektum-dan-myfiber

Doktor yang merawatnya mengatakan keadaan itu disebut “Rectal Prolapse”, dan mungkin disebabkan oleh faktor bahawa lelaki itu telah duduk di tandas selama lebih daripada 30 minit. Rectal Prolapse ialah suatu keadaan yang menyebabkan bahagian terakhir usus(rektum) seseorang beralih daripada kedudukan asal dan terkeluar daripada dubur.

PUNCA YANG TERLINDUNG

Mesti anda tertanya-tanya,apakah yang menyebabkan berlakunya keadaan begitu..takkanlah duduk di mangkuk tandas je boleh terkeluar rektum?

Ya,memang boleh!

Kenapa dia duduk lama di tandas adalah berpunca daripada sembelit. Keadaan sembelit menyebabkan dia mengambil masa yang lama untuk membuang air besar dan tanpa sedar melemahkan otot pinggul lalu menyebabkan recktum terkeluar.

Kejadian ini mungkin boleh berlaku pada ANDA atau orang yang anda kenal.

gumpalan sembelit-myfiber

SIMPTOM-SIMPTOM MASALAH USUS

  • Cirit-birit yang berlanjutan
  • Banyak angin
  • Kembung perut dan sembelit
  • Usus berdarah atau najis berdarah
  • Kesakitan disekitar perut
  • Rasa keletihan
  • Penurunan mendadak berat badan tanpa sebab khusus
  • Ketidakpuasan membuang air besar
  • Najis berwarna gelap atau merah
  • Konsistensi najis yang lembik dan cair
  • Jaundis (mata dan kulit kekuningan)
  • Anemia (kekurangan sel darah merah untuk mengangkut oksigen)
  • Badan berasa lemah
  • Kekejangan di sekitar abdomen
  • Mengalami sesak nafas
  • Najis bersaiz kecil atau leper
terkejut myfiber

JIKA ADA TANDA TANDA DIATAS CEGAH SEKARANG
SEBELUM TERLAMBAT

DETOKS MERUPAKAN LANGKAH UTAMA UNTUK MENCEGAH 

10 KEBAIKAN DETOK UNTUK ANDA

Untuk membuang toksin daripada badan
Untuk mencegah penyakit kronik
Meningkatkan sistem imunisasi badan
Mengurangkan berat badan
Memperlahankan proses tua sebelum waktunya
Meningkatkan kualiti kehidupan
Meningkatkan tenaga
Kualiti kulit semakin cantik
Ketenangan mental dan emosi
Sukar untuk mendapat penyakit

Jangan risau! Tak payah pening kepala.
Tak payah habiskan beribu ringgit, kami ada jalan penyelesaian.

MEMPERKENALKAN

MINUMAN BOTANIKAL ANDA

MyFiber Adalah Minuman Botanik Yang Mampu Membantu Anda Untuk Mendapatkan Sistem Penghadaman Yang Lebih Baik

 PREBIOTK

  • Sumber makanan untuk probiotik
  • Meningkatkan populasi bakteria sihat,
  • Membantu pencernaan
  • Menghalang pertumbuhan patogen (bakteria penyebab penyakit)

SPIRULINA

  • Memberikan tenaga  
  • Mengurangkan keletihan 
  • Mengurangkan berat badan 
  • Menguatkan sistem imunisasi badan 
  • Membantu penghadaman makanan 
  • Menyokong fungsi jantung, limpa dan buah pinggang
  • Bertindak sebagai antioksidan 
  • Membantu kesihatan mata 

SERAT (BUAH-BUAHAN)

  • Membantu mengawal sembelit
  • Penurunan berat badan
  • Memberikan rasa kenyang yang berpanjangan
  • Menyihatkan kulit 
  • Mengurangkan risiko jangkitan dalam usus
  • Mengurangkan risiko buasir

MyFiber juga diperakui oleh Halal JAKIM, MeSTI, HACCP dan GMP tentang tahap keselamatan dan kebersihannya.

APAKAH KEISTIMEWAANNYA?

Paling utama, diyakini MURAH, JIMAT dan BERKESAN!

Formulasi hasil kajian anak Malaysia.

CARA BANCUHAN

  • Bancuh dengan 150ml air bersuhu bilik atau sejuk.
  • Goncang atau kacau (untuk campuran yang optimum, gunakan pengocok/shaker)
  • Boleh diminum sekali atau dua kali sehari (lebih baik untuk sarapan dan sebelum tidur malam)

SIAPA YANG WAJIB GUNA MINUMAN BOTANIKAL OLEH MYFIBER?

  • Ada Masalah Semblit
  • Ada Masalah Buasir
  • Ada Masalah Obes
  • Masalah Perut Kembung
  • Masalah Penghadaman
  • Najis Berdarah

NIKMAT KESIHATAN ANUGERAH TUHAN

Sepanjang tempoh saya berkongsi tentang kebaikan MyFiber ini, saya sendiri mengamalkannya dan pelbagai pelanggan yang saya temui.

“Takpelah,sembelit ni kejap je..nanti ok lah tu..”

“Alah,makan buah-buahan pun dah cukup..”

“Semua orang pun sembelit kan?Normal la tu membuang air besar jarang-jarang..”

“Tak sakit pun lagi ni..sihat je..”

Namun, berbeza pula pada mereka yang menggunakannya..

testimoni myfiber
testimoni myfiber
testimoni myfiber
testimoni myfiber
testimoni myfiber
testimoni myfiber
testimoni myfiber
testimoni myfiber
testimoni myfiber

KESAN PENGGUNAAN ADALAH BERBEZA MENGIKUT INDIVIDU

TAHUKAH ANDA?

Dah Lebih Daripada
15,289
Orang yang berjaya mendapatkan sistem penghadaman yang baik!

BAGAIMANA DENGAN ANDA?

Cuba anda bayangkan..

Bila anda tiada lagi masalah sembelit, sistem penghadaman makin sihat, tiada lagi berak berdarah dan tiada lagi masalah badan berangin

Pasti anda akan rasa lebih sihat dan cergas

Sudah tentu tiada lagi rasa takut untuk menjamah pelbagai makanan yang anda idamkan

Kalau dulu anda segan dengan buasir dan berak berdarah,kini tidak perlu lagi

Anda akan rasa lebih bahagia bila anda dapat menikmati kehidupan seharian dengan keluarga dan orang tersayang tanpa risau lagi

Minuman Botanikal MyFiber adalah yang terbaik untuk diamalkan bagi mengekalkan kesihatan serta untuk mendapatkan sistem penghadaman yang berkualiti

ANDA PASTI AKAN GEMBIRA SETELAH MENGGUNAKANNYA

PENJIMATAN YANG BERBALOI

Bila sakit, ramai yang sanggup berhabis duit bukan sahaja ratusan ringgit malahan sampai puluhan dan ratusan ribu..

Sedarkah anda bahawa mencegah itu adalah lebih baik dari merawat?

Bukan sahaja untuk kesihatan malah untuk penjimatan wang anda..

Katakanlah anda menggunakan MyFiber dengan Pakej yang bernilai RM180. Pakej ini adalah antara pakej yang berbaloi kami tawarkan untuk anda alami keajaiban MyFiber untuk kali pertama.

Atau anda mungkin memerlukan pakej lain yang lebih baik iaitu Pakej yang bernilai RM280 untuk 2 kotak MyFiber.

Tapi bila difikirkan balik, anda juga mempunyai keluarga yang mahu sihat bersama-sama anda dan perlukan pakej yang lebih murah dan jimat.

Sebab itu kami ada pakej yang bernilai RM540 untuk 4 kotak MyFiber.

TEKAN GAMBAR UNTUK PEMBELIAN PRODUK

“DISARANKAN MENGAMBIL SEKURANG-KURANGNYA 2 KOTAK BAGI MENDAPATKAN KESAN YANG MENYELURUH”

PELABURAN UNTUK KESIHATAN

TEKAN BUTANG UNTUK PEMBELIAN MELALUI WHATSAPPwhatsapp myfiber

SINGLE
RM180
1 UNIT
15 PAKET
PERCUMA KONSULTASI
PERCUMA HADIAH ISTIMEWA
BELI SEKARANG!
TWIN
RM280

SET PALING LARIS

2 UNIT
30 PAKET
PERCUMA KONSULTASI
PERCUMA HADIAH ISTIMEWA
PERCUMA KEAHLIAN
BELI SEKARANG!
FAMILY
RM540
4 UNIT
60 PAKET
PERCUMA KONSULTASI
PERCUMA HADIAH ISTIMEWA
PERCUMA KEAHLIAN
BELI SEKARANG!

“DISARANKAN MENGAMBIL SEKURANG-KURANGNYA 2 KOTAK BAGI MENDAPATKAN KESAN YANG MENYELURUH”

SOALAN LAZIM (FAQ)

Berapakah Bilangan Paket Dalam 1 Pek?

15 paket, 11g setiap paket.

Bagaimanakah Cara Untuk Minum?

Bancuh dengan 150ml air bersuhu bilik atau sejuk.

Tuan/Puan boleh mengambil minuman ini sebanyak 2 paket pada waktu pagi dan petang ataupun mengambil 1 paket ketika sebelum tidur malam.

Adakah Minuman Botanikal Ini Sesuai Diminum Oleh Semua Orang?

Minuman Bijirin Oat ini sesuai diminum oleh semua golongan umur yang bermula daripada 4 tahun dan ke atas serta tiada masalah/penyakit penghadaman yang kronik.

Bagaimanakah Saya Boleh Dapatkan Produk Ini?

Tuan/Puan boleh dapatkan Minuman Botanikal ini melalui ejen-ejen kami atau boleh terus klik link ini : Whatsapp

KEJAP! KEJAP! KEJAP!

trial myfiber2

ANDA BERMINAT NAK DAPATKAN PEK PERCUBAAN BERNILAI RM60?

KLIK DISINI!